Nová reference: reklamní polepy aut společnosti Dalap

19.7.2018

Ani v létě 2018 nezahálíme a pilně pracujeme :-). Realizovali jsme například reklamní polepy hned několika vozů společnosti Dalap.

Společnost DALAP je specialista na vše kolem ventilátorů a vzduchotechniky. Jejich sídlo a zároveň centrální sklad vzduchotechniky se nachází v Litvínově V nabídce této firmy najdete ventilátory pro různá použití a zaměření: malé ventilátory do domácnosti, potrubní ventilátory, krbové a střešní ventilátory či speciální průmyslové ventilátory. Kromě toho se Dalap specializuje a svým zákazníkům dodává veškeré plastové i kovové vzduchotechnické prvky jako jsou mřížky, revizní dvířka, zpětné klapky, tlumiče hluku a další komponenty. Více o společnosti Dalap zde.

Grafický návrh polepů se připravil tak, aby decentně, ale přitom inovativně, vyjádřil hlavní oblast, v níž firma působí. A také, aby přehledně a na několika místech obsahoval logo společnosti a hlavní komunikační kanál – webové stránky. Nejenže potenciální i stávající zákazníci budou při pohledu na auta okamžitě vědět, v jakém segmentu společnost působí, ale dokáží si i dobře zafixovat logo se symbolem ventilátoru a název společnosti, který odpovídá tvaru adresy webové stránky.

U všech aut jsme v polepech přistoupili i k velmi netradičnímu a obtížnějšímu řešení – částečnému polepu bočních skel na zadních sedadlech, protože téměř všechna tato auta využívají celý nákladový prostor včetně zadních sedaček k přepravě techniky. Že se nám to však skvěle podařilo můžete vidět na fotografiích níže ;-). Na některých autech jsme polepili i střechu vozů, což je perfektní prvek, který nejvíc vynikne, pokud se na auto člověk dívá např. z vyšších pater bytových či administrativních budov.

reklamní polepy aut společnosti Dalap

Máte o reklamní polepy aut zájem i Vy? Kontaktujte nás.

V reklamní agentuře Grafstudio připravujeme i realizujeme rozmanité reklamní polepy pro automobily, ale i bicykly, autobusy, nákladní vozy či kontejnery. Tyto zakázky se řeší většinou zcela individuálně a záleží na obsahu plochy, která je potřebná pro správnou reklamu.