Grafické zpracování

Grafické zpracování

Naše reklamní agentura Grafstudio pro vás zajistí jakékoliv grafické zpracování textů, letáků, katalogů, inzerce, výročních zpráv či jiných reklamních tiskovin a to ve vysoké kvalitě za rozumné ceny. Naším cílem je, aby grafika nejen maximálně podpořila hlavní myšlenku daného projektu, ale aby byla také jasná a srozumitelná.

Za roky našeho působení jsme pro klienty vytvořili již neuvěřitelné množství propagačních materiálů – zároveň nás to nikdy nepřestalo bavit. Vždy se snažíme ke každé zakázce a k potřebám klientů přistupovat individuálně a pomáhat jim v zajištění perfektní propagace a reklamy, která funguje.

Jaké projekty pro vás na míru dokážeme graficky zpracovat?

Zpracujeme libovolné grafické podklady jak pro každý druh tisku (offsetový tisk, digitální tisk, velkoplošný tisk apod.) a výrobu reklamních předmětů, tak pro www stránky.

Připravíme pro vás perfektní grafické návrhy od kreativních grafiků pro:

Reklamní letáky (od grafického návrhu až po zpracování)

Ve většině případů se jedná o jednorázovou propagaci produktu nebo zvýhodněné akce, nejčastějšími formáty jsou klasický A4, A5, ale volbou některého z atypických rozměrů se můžete mezi kvantem ostatních letáků od konkurence také odlišit.

Katalogy (grafické zpracování katalogů, které zákazníky zaujmou)

Katalogy patří k nejnáročnějším materiálům z této kategorie, protože většinou obsahují velké množství informací. Záleží však na tom, v jakém intervalu vycházejí. Nejčastěji to bývá jednou měsíčně, čtvrtletně, nebo i ročně (interiérový design, architektura). Výjimkami však jsou například potravinářské nebo maloobchodní firmy, které využívají pro propagaci menší týdenní katalogy s nejaktuálnějšími informacemi a nabídkou.

Inzerce do časopisů a magazínů (grafické zpracování inzerátů, které se budou prodávat samy)

Opět pracujeme s konvenčními i netypickými formáty. Záleží samozřejmě na formátu samotného magazínu a také na finančních možnostech, protože se od velikosti inzertní plochy pochopitelně významně odvíjí její cena. Neváhejte nás kontaktovat i za tímto účelem – poradíme vám, kdy je lepší nasadit velkou inzertní plochu a kdy postačí menší textový inzerát.

Výroční zprávy (grafické zpracování výročních zpráv, které připraví dokonalý obraz o vaší firmě)

Výroční zprávy se vytváření většinou jednou za rok a jsou pro prezentaci firmy také stěžejní zejména pro pravidelné zákazníky i nové klienty nebo sponzory.

Vizitky (grafické zpracování vizitek dotvoří vaše image)

K jednomu z nejdůležitějších, přitom nejjednodušších materiálů jak na tvorbu, tak výrobu, patří jednoznačně vizitky. Na vizitky se specializujeme, o čemž se můžete přesvědčit na samotném profilu služby.

Proč klademe na grafické zpracování takový důraz?

Můžete mít sebelepší produkt nebo službu, ale to vám bohužel nezajistí úspěch u zákazníků. Ti se totiž musí o vaší činnosti nějak dozvědět. Právě přes webové stránky, reklamní letáky a katalogy lze perfektně produkt či službu propagovat. Extrémně však záleží na tom, jak je daný materiál zpracován. Úspěch této reklamy se odvíjí jak od logotypu společnosti a celé „corporate identity“, tedy firemního stylu, tak od prezentace samotných služeb a výrobků.

Při tvorbě grafických materiálů samozřejmě akceptujeme jednotný vizuální styl firmy, zejména co se týká loga, firemních barev, sloganů a hesel. Zároveň se však snažíme hledat nové věci a způsoby, jak vás efektivně zviditelnit.

NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA